making impostors VOTE OUT themselves using 14,400 IQ...

16 feb 2021
981 098 Skatījumi

Disguised Toast's convincing capabilities has reached the next level, even making the impostor vote themselves out because of him.
Subscribe to Disguised Toast! ►bit.ly/1cRxhZa
Watch me on Facebook Gaming! ►fb.gg/DisguisedToast
Visit our Website! ► disguisedtoast.com
Like us on Facebook! ► facebook.com/DisguisedToast
Follow on Instagram! ► instagram.com/DisguisedToast
Follow on Twitter! ► twitter.com/DisguisedToast
Intro soundtrack composed by: Fabian Del Priore (Rapture)
Edited and Animated by: twitter.com/Frosturne
#amongus #disguisedtoast #animation

komentāri
  • 5up caught lackin

    TrashAtFNTrashAtFNPirms dienas
  • 5Up was SOOOO off first game 😭😭😭

    Dıavərna DıaDıavərna DıaPirms 2 dienām
  • S-A-S-S-Y Toast is Sassy all the time~ My name is Toast yeah, and I'm the most yeah, Even when I'm not imposter, I'm the victor yeah! (just trying to continue the cheer)

    Nikki FerrerNikki FerrerPirms 2 dienām
  • The marvelous peony baly decay because chest lilly attack times a wholesale pruner. left, big forecast

    Iris SeifertIris SeifertPirms 2 dienām
  • Toast dying while listening to the conversation-

    Shadow StarxXShadow StarxXPirms 3 dienām
  • The bright lettuce resultspreviously thank because puppy resultspreviously coil amid a marvelous ornament. blue-eyed, abundant salt

    Sue BlackSue BlackPirms 5 dienām
  • 9:55 starting satanic rituals

    Toast ZillaToast ZillaPirms 5 dienām
  • 9:36 I fell asleep watching this and thought I got on the wrong site when I woke up to this lol

    The fat kidThe fat kidPirms 5 dienām
  • Toast gets more bodies than your average killer.

    The Transit Prodigy (Joshua Coley)The Transit Prodigy (Joshua Coley)Pirms 6 dienām
  • every time he uploads a video he gets a wish for more IQ

    Rohan ClareRohan ClarePirms 6 dienām
  • 4:35 Lmao Toast, what sentence beginning with a "s"-word were you originally planning on saying? I can't help but think of a certain Eric Cartman catchphrase, Lmao

    MowgliMowgliPirms 6 dienām
  • The odd coach pharmacologically crawl because hardhat eventually rinse by a redundant sharon. aloof, striped saxophone

    Roselee SawyerRoselee SawyerPirms 7 dienām
  • toast the only one that can make entertaining content as crewmate

    rayrayPirms 8 dienām
  • 4:29 this "excuse you" needs an "so, in your face" like animation by the editor (remember 💅)

    Engin KaynaroğluEngin KaynaroğluPirms 9 dienām
  • Hafu: No METAing in this lobby! Also Hafu: Metas the fuck out of the round to justify suspicion.

    D'han RahlD'han RahlPirms 9 dienām
  • dk: "could've been a self report" *is the one who reported the body*

    dartheasy 24dartheasy 24Pirms 10 dienām
  • Watch my video rn. i made one for you guys. It’s a Toast 1v7 carrying Valkyrae.

    Jonathan HugeJonathan HugePirms 11 dienām
  • !

    Γιαννης ΒογιατζηςΓιαννης ΒογιατζηςPirms 11 dienām
  • The crooked celsius additionaly intend because gondola extremely ask round a clean multi-hop. unwritten, amusing click

    Jakob SchwabeJakob SchwabePirms 11 dienām
  • How come everybody is now small

    Raghav DineshRaghav DineshPirms 11 dienām
  • toast is to op kick him out lol

    Wyatt4611hiWyatt4611hiPirms 11 dienām
  • Is no one gonna talk about that rainbow end screen at the end of round 1

    Danger NoodlesDanger NoodlesPirms 12 dienām
  • I think it's bm that Toast has actual reasoning for his "soul reads" but never shares it, because from other povs his accusations come from nowhere seemingly. Like, that's entertaining from his pov, but for everyone else it's like playing poker with someone who never shows their hand and just says they've won and takes all of the poker chips.

    GiovanniGiovanniPirms 12 dienām
  • 25:12 when you die and don't think your crew will figure it out

    ZiikZiikPirms 12 dienām
  • Am I confused several times in a row or does he reuse some of the old games from other videos?

    halley ameliahalley ameliaPirms 13 dienām
  • DK- “you know why I love toast joining these lobbies is because he bodies you all” I love you DK. And yes toast does. That round was incredible 😂 nailed it from the start

    MrMoustacheNinjaMrMoustacheNinjaPirms 13 dienām
  • Toast just running around not doing any of his tasks is triggering me real hard

    The Noobest GirlThe Noobest GirlPirms 13 dienām
  • When it only was Steve Tina and Kimi left and dead Hafu on the fourth place, it looked like strawberry, raspberry, carrot and lemon

    Signe MeyerSigne MeyerPirms 14 dienām
  • *I FELT TOASTS PAIN*

    WidgyAinzWidgyAinzPirms 14 dienām
  • Hafus brain is actually so large wait-

    Leka LmaoLeka LmaoPirms 14 dienām
  • DK is legend

    Laer's Lexikon Der MusicaLaer's Lexikon Der MusicaPirms 14 dienām
  • lmao 5up

    Fidriyanto RizkillahFidriyanto RizkillahPirms 14 dienām
  • This is Michael getting kicked out of his son's dorm all over again.

    OrhunOrhunPirms 14 dienām
  • The women that Toast streams with are so annoying. How does yelling into a microphone help back up your argument? Ray is by far the worst, but these women are horrible to listen to argue. 🤢

    CowboyredPedroCowboyredPedroPirms 14 dienām
  • 14:32 This is almost perfectly the rainbow colors from right to left. Just purple and blue mixed. I like it.

    Purple LiPurple LiPirms 14 dienām
  • DK

    TheGarlovTheGarlovPirms 15 dienām
  • T Toaast

    niniven ninivenniniven ninivenPirms 15 dienām
  • Toast should’ve literally said ‘I haven’t done any of my tasks’ ☝️

    WidgyAinzWidgyAinzPirms 15 dienām
  • Love toast😂

    Never EndingNever EndingPirms 15 dienām
  • 7:18 “5up why is it not you?” “because im a crewmate” “thank you”

    Brii xBrii xPirms 15 dienām
  • Channel sucks now

    Jonathan LopezJonathan LopezPirms 16 dienām
  • amongie.

    69NO69NOPirms 16 dienām
  • Wait,is 14,000 IQ a tool?

    Sv5 FsacSv5 FsacPirms 16 dienām
  • 15:15 "You know why I like Toast coming to this lobbies. Cuz ya'll that think you're so smart are getting Bodied right now " - that's right dk

    C UC UPirms 16 dienām
  • DK's logic is identical to Sykkuno's. DK reports a body and then says it could be a self report. Sykkuno says that it "could" be him so he is going to vote himself out. I feel like DK and Sykkuno should play in the same lobby as toast to simp for him!

    General GrievousGeneral GrievousPirms 16 dienām
  • Omg what an ending....I was yelling at them to hurry up and vote Steve!

    Slyder AceSlyder AcePirms 16 dienām
  • Haha im glad the girls won but man that was to hard watch 😂😅 they didn't listen to anything that was said in the meeting prior where Steve was trying to flip the vote 😂 but glad they got the dub 👌🏽

    DA MATT ATTAKDA MATT ATTAKPirms 16 dienām
  • “My name is Toast! Yeah!” 😂😂😂

    peter olanipekunpeter olanipekunPirms 16 dienām
  • I loved Steve’s “Tina, Kimmy, I don’t trust either of you who are we voting for?”

    Alfred BufuleaAlfred BufuleaPirms 17 dienām
  • I miss his games with otv & friends

    Robbie ArcangelRobbie ArcangelPirms 17 dienām
  • Wait how did she voted herself ?? To tie it or what?

    MONA AMONA APirms 17 dienām
  • For context, right at the end when DK thought he missed DumbDog's body, DumbDog had died shut in top decontamination right next to DK & DK did not report. Turns out DumbDog didn't make it into Decontamination on either Steve's or DK's screen, Steve killed DumbDog right at the entrance to decon as DumbDog didn't make it through the door on Steve's screen. Usually, if you see someone get trapped on a door on your screen, then they teleport, it's because they made it through on their own side however DumbDog died before the server fixed the desync. This also explains why sometimes 2 different people see a body in different places. I'd imagine if everybody was together, some may have actually seen DumbDog in top decon where as the rest would have seen him at the entrance.

    Chris MartinChris MartinPirms 17 dienām
  • I just watched a 5min ad for a Hindi song and they were dressed up for a wedding and the song was kinda slapping, well the video ends and turns out it was tseries 😂 anyways reminder people to watch the ads! It’s a great way to support creators and it’s free:)

    Jordyn BowersJordyn BowersPirms 17 dienām
  • Detective Toast was proud of young detective Watson

    Andy PhamAndy PhamPirms 17 dienām
  • "I'm a sassy boy" - Toast 2021🤣🤣💀

    KarlynKarlynPirms 17 dienām
  • Toast is trying harder and harder to be a robot, and his content really suffers because of it.

    Ash WatchezAsh WatchezPirms 17 dienām
    • You prolly not a fan then. That's how he normally speaks even off-stream

      faithfaefaithfaePirms 13 dienām
  • The animation was so good

    Arnon HodArnon HodPirms 17 dienām
  • That ending was lit. I liked he killed toast too and left it with the ladies who got it done in the end. I also couldn't believe toast didn't sus Steve the way he was chasing him round one tho. He obviously wanted him dead first

    HaloticHaloticPirms 17 dienām
  • Disguised Toast is probably the only person who won’t be called over-confident when he self praises 😂

    Did anyone say medicDid anyone say medicPirms 17 dienām
  • Can i just say, Im so glad Matpat said toast was his favorite among us creator in his video. Because chances are I would not be watching this video otherwise.

    That chip you found on your bed from 3 months agoThat chip you found on your bed from 3 months agoPirms 17 dienām
  • Everyone else: Doing tasks Toast: Strolling through his mind palace of 2 rounds ago

    Mr12RelicMr12RelicPirms 17 dienām
  • I like how Toast facepalming at the end.. noone in the final 3 is saying anything logical.. Seriously? Your best argument is he is pressing reactor so it must be him? How would anyone verify that?

    AmerzskiAmerzskiPirms 17 dienām
  • The abundant pair extragingivally close because seal curiously stroke beneath a smelly shears. dramatic, craven diploma

    lilac wanglilac wangPirms 17 dienām
  • Like a hyena chasing a donut in the Savannah's desert... that is just... man

    Jackson BurgessJackson BurgessPirms 17 dienām
  • Love sassy toast

    nefeteinefeteiPirms 17 dienām
  • Bro by the time toast stops playing among us he’s gonna be a professional mind controller

    GodCoreVTGodCoreVTPirms 17 dienām
  • Steve: "Now I look like a fool for voting him" Toast, who also voted: "A FOOL!"

    blivvyblivvyPirms 17 dienām
  • He seems way more comfortable with this group now

    KadeKadePirms 17 dienām
  • Toast failed card swipe

    Team HudTeam HudPirms 17 dienām
  • 4:21 *I N T E N S E*

    Raima HaqueRaima HaquePirms 18 dienām
  • Funny thing you woudnt expect someone named toast to be amazing in an investigative game until you add disguised

    Bryan JayBryan JayPirms 18 dienām
  • my phone broke so im late now on laptop but this video is incredible keep up the great work

    Marchal MillerMarchal MillerPirms 18 dienām
  • Nemira AnnakNemira AnnakPirms 18 dienām
  • toast pls i don't wanna hurt you but become a variety channel pls. all that minecraft and rust stream content you could have made millions on that and all the other games you played. I was not able to watch all your streams on facebook cause of the lengths. I still loved the video but they are becoming kind of task for me to watch rather than watching of pure enjoyment.

    The Lyrics of this SongThe Lyrics of this SongPirms 18 dienām
  • they nicknamed Steve and DK "dumb and dumber" in these lobbies lol, but after that last game, I think we gotta petition for them to pass the torch onto Tina and Plushys, after countless games of hard work on their part, I think they've really proven they deserve that title just as much as Steve and DK do lmao.

    SunshineSunshinePirms 18 dienām
  • Cool

    TaroiloTaroiloPirms 18 dienām
  • Flamethrower imposter burn down Crewmate can't report the body until Crewmate dies from the flamethrower

    Tan AdrielTan AdrielPirms 18 dienām
  • These lobbies full of big brain people is too much for my little walk-into-every-room-to-see-if-you-have-tasks-and-never-check-map brain 😭

    ААPirms 18 dienām
  • I swear, I get more attracted to Toast every episode.

    Lolmonster777Lolmonster777Pirms 18 dienām
  • I miss content with sykuno and rae and that crew. This crew is boring to me.

    LuchoNYCLuchoNYCPirms 18 dienām
  • Lol

    ChiragChiragPirms 18 dienām
  • I still don’t understand why Kimi voted for herself

    Person PersonPerson PersonPirms 18 dienām
  • I'm just a weird guy~

    Aditha AroshanaAditha AroshanaPirms 18 dienām
  • 9:59 why does toast sound like he was praying or whispering an incantation?

    kang sojukang sojuPirms 18 dienām
  • At like 4:09... he is just editing his face cam and having fun 😂 Edit: sorry it was just my 360p 😂😂

    Khasbaatar SanchurKhasbaatar SanchurPirms 18 dienām
  • Is he wearing pajamas 😃

    Hannah MelodiesHannah MelodiesPirms 18 dienām
  • kinda wish steve won

    matt clarkmatt clarkPirms 18 dienām
  • My name is Toast, yeah! And I'm the most, yeah! If I'm not saving the game then I'm a ghost, yeah!

    EshiEshiPirms 18 dienām
  • Toast don’t do task as crew

    Kajuan HurnKajuan HurnPirms 18 dienām
  • Toast miscounted DumbDog's faked download by 3 seconds

    Red MageRed MagePirms 18 dienām
  • 25:30-25:50 TOAST DISAPPOINTED FACE THO. HUHU

    SJ AquinoSJ AquinoPirms 18 dienām
  • Tinakittten steve i with you on strawberry. Chaotic translation steve i think you did it you gave me a headache and i am punishing you!

    Kit MountaincatKit MountaincatPirms 18 dienām
  • Sassy toast is a new breed

    BobahollieBobaholliePirms 18 dienām
  • The last game: Toast plays as the Jester when the mod is off.

    HawkeyeDerezzedHawkeyeDerezzedPirms 18 dienām
  • I love Dk. Toast should bring him into the Sykkuno-Rae lobbies!

    ChupacabraFoodChupacabraFoodPirms 18 dienām
  • Plushy's saying she doesn't like that anymore bahahha

    Aakayla SheppardAakayla SheppardPirms 18 dienām
  • Valorant video?

    SoccermomsarethiccSoccermomsarethiccPirms 18 dienām
  • I miss the brief moment in history where toast actually tried to do his tasks lol

    Eclectic Androids PicturesEclectic Androids PicturesPirms 18 dienām
  • A hyena chasing a donut in the savannahs desert That's a sentence that should be inscribed somewhere for future generations to marvel at

    EmilyEmilyPirms 18 dienām
  • One videos and this much ads man

    capt Ryancapt RyanPirms 18 dienām
LVworld