I got scammed

27 dec 2020
2 002 807 Skatījumi

Hey I'm streaming more often on twitch now, come hang out! www.twitch.tv/d0mics
Additional Animators:
Aaron Estrada: instagram.com/aeron_estrada
Ehlboy: lvworld.info | twitter.com/ehlgirl
Jomm: instagram.com/jommish| www.twitch.tv/jommeh
Pluto: twitter.com/seanpIuto | www.twitch.tv/seanpluto
Christopher Carlone YT: lvworld.info Website: www.christophercarlone.com/
~Follow me!~
TWITTER: twitter.com/OmNomDomz
INSTAGRAM: instagram.com/omnomdomz/
DISCORD: discord.gg/KTnzRGKU5T

komentāri
  • Ya'll should check out illuminaughi, the triangle lady! She's covered a lot of these MLMs!

    DrawciaGleam02DrawciaGleam02Pirms 11 Minūtes
  • In my class we talked about pyramids.

    Soa studiosSoa studiosPirms 23 Minūtes
  • 1:14 is that dreams block shuffle

    Ben VIERTELBen VIERTELPirms 31 minūtes
  • Wheres the join button

    MinekeyMinekeyPirms 3 Stundām
  • Ngl you got me at first

    Kraken BloxKraken BloxPirms 5 Stundām
  • hi domics i feel so happy when you said that you lived in my home town and i went to the same swiming peractes sorry my spelling is bad but and i saw ur gaming cafe u r really cool bye!

    Amanpreet JassalAmanpreet JassalPirms 5 Stundām
  • I was scammed not long ago and I can relate.

    Red SaiyanRed SaiyanPirms 5 Stundām
  • I've recently been watching erased since I remembered you mentioned it a while back and it honestly lives up to the hype and I probably wouldn't have gotten into anime if I didn't watch your videos, so I thank you for that.

    Pickle CaptainPickle CaptainPirms 8 Stundām
  • Im italian your video is very cool but im not speak englesh

    Daniele DriDaniele DriPirms 11 Stundām
  • Just.. what is a damn narwall ?

    Tanguy SanchezTanguy SanchezPirms 11 Stundām
  • "No, I didn't sell jackshit" -Domics 2020

    Vlogger ManVlogger ManPirms 12 Stundām
  • Any1 notice Jaiden Animations Nuzlocke for Pokemon Platinum on the videos at 1:14?

    Vlogger ManVlogger ManPirms 12 Stundām
    • If not, it's in top right at 1:14

      Vlogger ManVlogger ManPirms 12 Stundām
  • My ex gf in college tried to "recruit" me into a pyramid scheme. She texted me "natutuwa ako para sayo kasi may opportunity ka...." (I'm happy for you because you have this opportunity...). I thought she was gonna ask for us to be together again. Sadly, she invited me to a Starbucks and there were others(one guy & 3 girls). The guy was doing all the talking while the girls were listening closely. I had no idea about this scheme shits...but I already knew all the stuffs that this guy was talking about was "too good to be true". So I explained on how a system like what his company is doing would ultimately fall. The guy still smiled but the girls looked slightly troubled. The guy was the "upline" and the girls were his fresh recruits. I think that was the coolest thing I did back then by just using my common sense. All the ideas quickly flashed in my brain. As soon as the guy said "Membership is only 10k but you can recover that in a few weeks....". I said "Yeah but in order to do that, I have to recruit tons of people or sell these shits that no one would probably buy....and what kind of business would a person recruit their own competitors?"

    Gian LatorreGian LatorrePirms 16 Stundām
  • Pyramid head vibes

    Felipe MirandaFelipe MirandaPirms 19 Stundām
  • Hey dom, thank you so much for recommending Erased! It was so good I finished it in 1 night.

    Adam the vintage razor nerdAdam the vintage razor nerdPirms 21 Stundas
  • i used to watch you when i was a middle schooler and now im about to graduate HI

    roseiliroseiliPirms 21 Stundas
  • Hey dom I know you won’t reply but what is the music in the background?

    Julian Matteo A.OrdanzaJulian Matteo A.OrdanzaPirms 23 Stundām
  • You got scammed buying that BMW

    Fiji_Fiji_Pirms dienas
  • lvworld.info/face/video/gsOwinvZeLWPqZk 😀

    WORLD's HEARTWORLD's HEARTPirms dienas
  • Organo gold, my dad was in it

    Teresa CamachoTeresa CamachoPirms dienas
  • I literally just had a interview with cutco today and I guess it’s not technically a pyramid scheme but it felt sketchy and I’m also an awkward person lol not for me

    EggymiceggyeggEggymiceggyeggPirms dienas
  • School fundraisers be like:

    Dwayne RollinDwayne RollinPirms dienas
  • Sanji tho

    Nuggie VrNuggie VrPirms dienas
  • 2:57 is that a jojo reference?!?!?

    Idk plays McpeIdk plays McpePirms dienas
  • 6:00 he had us in first half not gonna lie

    ExplodingSteveExplodingStevePirms dienas
  • 7:32 fuck yeah that's me there at the bottom lol

    mypetis CERBEROSmypetis CERBEROSPirms dienas
  • 7:00 good doggo 😂

    mypetis CERBEROSmypetis CERBEROSPirms dienas
  • 6:41 lmfao that face that's what I call gold , peak fucking art

    mypetis CERBEROSmypetis CERBEROSPirms dienas
  • The CORPSE cameo tho

    Arya KaleArya KalePirms dienas
  • Hey domics why don't you make video about roommates by the way love from foreign countries

    Muhammad HafeezMuhammad HafeezPirms dienas
  • lol this literally happened to me a week ago, where some guy on a job hunting website contacted me, saying he wanted to start his own business and was looking for some people to join in. He invited me into a zoom call and he started talking about this 'amazing' products to keep you fit and basically heal every disease out there hahaha I just wanted to leave after I noticed what I got into, but am just wayyyy too friendly. So I just let him finish his talk and declined afterwards 🥲

    Jen SimJen SimPirms dienas
  • I remember when i was in college my crush asked me for a coffee date, he just wanted to recruit me lmao made me wary of people suddenly wanted to hang out. lol

    duhnuh pirduhnuh pirPirms dienas
  • Don't spread our secrets man! Damn it!!

    Pyramid SchemerPyramid SchemerPirms dienas
  • Hi domic I just want to say thank you for your work

    Electric EthanElectric EthanPirms 2 dienām
  • Hey, Domics, if you see this, have you ever watched Rayearth? I know you like to watch anime. :)

    Lee_ LovesLemonsLee_ LovesLemonsPirms 2 dienām
  • Looks like Dom is bored of youtube now😥

    Memo DaizMemo DaizPirms 2 dienām
  • His intro kinda sounds like the cornhub theme...

    Goldenfoxy SansGoldenfoxy SansPirms 2 dienām
  • Every philipino animator gets scamed at least 2 types in their life.

    paco ramonpaco ramonPirms 2 dienām
  • is it the company called "organo gold"? They also tried to get me in

    John BalvinJohn BalvinPirms 2 dienām
  • Wow

    Cooper Walton 27Cooper Walton 27Pirms 2 dienām
  • love the one piece references.

    Trash UltraTrash UltraPirms 2 dienām
  • I go to St. marcellinus, the same school domics went to. i feel honoured

    TheOnlyJTTheOnlyJTPirms 2 dienām
  • Про "МММ" Вспомнил.

    Keori 000Keori 000Pirms 2 dienām
  • animating is hard i hope i get better........................................ :(

    THE KID OF LINK AND ZELDATHE KID OF LINK AND ZELDAPirms 2 dienām
  • we all get scammed from time to time

    THE KID OF LINK AND ZELDATHE KID OF LINK AND ZELDAPirms 2 dienām
  • Back then when i used to watch domics with my sister, he used to post every week.. nd get upset when he doesnt... now... its like he posts every 3months? Hey Domics??? U still alive bro?

    Cleo PillayCleo PillayPirms 2 dienām
  • Hi domics! This October I’m going to Toronto! Hopefully I can meet you!

    Player 2Player 2Pirms 2 dienām
  • Play hollow Knight

    Mehran HashemiMehran HashemiPirms 2 dienām
  • The animation are amazing even in 144p lol

    Tongue TwisterTongue TwisterPirms 2 dienām
  • am i the only one who got a TED-ED video suggested next to this one about " how to spot a pyramid scheme" ? Thanks for raising awareness Dom!

    expecto Patronumexpecto PatronumPirms 2 dienām
  • at the forty sixed second there is sanjis wanted poster

    HM - 04PS 832612 Forest Glen PSHM - 04PS 832612 Forest Glen PSPirms 2 dienām
  • Ahh the maple story slimes

    Yousician DeeYousician DeePirms 3 dienām
  • i was on the list of people you know 😁

    Sus PlutoSus PlutoPirms 3 dienām
  • 6:03 you got me on the first half of the story ngl

    nicholettenicholettePirms 3 dienām
  • Ok, hold on wait. 1:24 These are pokemon villians. Like straight up. Look at that blonde guy's hair. You can't tell me he's not some high ranking guy for the evil pokemon orginization.

    TheArmadilloKing GamingTheArmadilloKing GamingPirms 3 dienām
  • Free earnigs free pr

    Blue The GoatBlue The GoatPirms 3 dienām
  • My mom is in one and it's depressing seeing how many boxes of product she has. . . but she genuinely likes their product (cooking ware) so despite me trying to explain to her it's pretty much a scam and the wall of product she has is excessive she refuses to quit.

    GrimGraciousGrimGraciousPirms 3 dienām
  • The giddy pan fittingly slow because margaret aboaly dust apropos a future futuristic bread. historical, draconian hippopotamus

    Sky Le PancakeSky Le PancakePirms 3 dienām
  • You got me until the Narwhals

    Kylie HuaKylie HuaPirms 3 dienām
  • Fun fact: dom watches dream cuz there was a video of him in this

    Deku-TheRobloxGamerDeku-TheRobloxGamerPirms 3 dienām
  • Don't be shy, tell us the name of this not "pyramid scheme"

    Jess NguyenJess NguyenPirms 3 dienām
    • Yeah man tell us

      Arsalan KhanArsalan KhanPirms 2 dienām
  • 3:07 - 3:22 Literally the American Dream

    LouLouPirms 3 dienām
  • 3:40 he looked like Mitch McColllen

    Motor Powered Diecast ReviewsMotor Powered Diecast ReviewsPirms 3 dienām
  • Gg y’all, I’m stuck in one 🤦🏻‍♂️ oofity oof

    Cheusing HerCheusing HerPirms 3 dienām
  • deserved

    Bob The BuilderBob The BuilderPirms 3 dienām
  • omg!! i know this!! even i was scammed by this scheme!

    Shruti SinghShruti SinghPirms 3 dienām
  • Plea see this I go to the same rok climbing place omg lol the one next to the Berger place

    Eshan RafiqueEshan RafiquePirms 3 dienām
  • Dom... If you ever leave LVworld, I will literally cry

    Fortunate MeanFortunate MeanPirms 3 dienām
  • Amazing video

    Gian AlcaydeGian AlcaydePirms 3 dienām
  • I low key want that island

    Michaels ArtsMichaels ArtsPirms 3 dienām
  • Amir this is for you my fallen comrade...

    James LinJames LinPirms 3 dienām
  • I'm from India and even here they dangle a car wtf lol

    KC NKC NPirms 3 dienām
  • Cœur

    Sir JeffmuhammedSir JeffmuhammedPirms 3 dienām
  • Dam sanji follower zoro and his wanted poster ended up on your street

    Ac3_NaruAc3_NaruPirms 3 dienām
  • Ey Dom the wagyu thing there is an anime just like that it is called the promised neverland it's dark but dark did I mention dark try and wach it did I mention it was dark.

    Jomi 2510Jomi 2510Pirms 3 dienām
  • The loud norwegian anteriorly rescue because guide immuhistochemically push lest a zany thursday. married, incandescent ease

    Lockman CyrusLockman CyrusPirms 3 dienām
  • did anyone else notice the Jaiden animation video at the bar in 1:15

    Thrash Codm NukerThrash Codm NukerPirms 3 dienām
  • I saw someone with the pink Mary Kay SUV in a Costco parking lot once and my only thought was "holy shit...it's a shiny...someone broke the pyramid scheme algorithm..."

    CivettaCivettaPirms 3 dienām
  • The far ex-husband accordingly offend because william differently stroke per a bitter manx. alleged, magical shirt

    Sky Le PancakeSky Le PancakePirms 3 dienām
  • Was that a maple story reference???

    SaphySaphyPirms 3 dienām
  • He got scammed

    ReallySadManReallySadManPirms 4 dienām
  • now i know what your theme sounds like

    EFFY _EFFY _Pirms 4 dienām
  • Anyone else think that the coffee pyramid scheme sounds like the same one from the great pretender.

    cookzystreamscookzystreamsPirms 4 dienām
  • 0:46 lmfao

    Born2Shit Forced2WipeBorn2Shit Forced2WipePirms 4 dienām
  • Sanji in 0:46

    ͔ ͔͔ ͔Pirms 4 dienām
  • When I was taking an Uber a few years ago this older business looking white dude was the driver and he seemed very professional and upbeat. We were talking about me and how much working in factories to have money for school is frustrating and never having constant income sucks this older business looking white guy tried to recruit me for "a team" and promised decent money. He said he and his wife have been wanting to become filthy rich all their life so they can give money away to help many people (said nobody ever LOL). So I gave him my number and said I'd think about it and did some research and found it out to be a kind of pyramid scheme. Those mofo are just pure evil. If you're so rich why are you driving an Uber and trying to scam students lol?? So I told him I'm not interested. A few months later he texted me again asking if I was interested lol. A year later he was driving Uber again in my area and tried to recruit me again lol. I don't know if he remembered me but I just politely said no thank you. They sure are persistent lol.

    Kylo RenKylo RenPirms 4 dienām
  • Why you're always in some shady things

    Nishant SinghNishant SinghPirms 4 dienām
  • Yea thats why I'm doing network marketing with an actual company that I can look up and understand the products they have

    Catchya LaterCatchya LaterPirms 4 dienām
  • Got scared when I saw the title and was immediately glad Domics didn’t get scammed recently

    lenrenstealenrensteaPirms 4 dienām
  • My mom works in a company like that. I have been worried if it’s a pyramid but I’m still not sure... But she says herself it’s not a pyramid scheme.. but that doesn’t mean it’s not.

    Cutie KittyCutie KittyPirms 4 dienām
  • Did anyone notice One Piece characters?

    PromaPromaPirms 4 dienām
  • Thank you for uploading this. I got scammed recently and I feel completely stupid and upset that I trusted someone with my money. This has helped me to start getting over it 👍

    Roshan FernandoRoshan FernandoPirms 4 dienām
  • lvworld.info/face/video/p9TVeovQf9ydhp0

    Meme MasterMeme MasterPirms 4 dienām
  • "Do you have an open mind?" XD

    Just BlinkJust BlinkPirms 4 dienām
  • This guy roasted this guy antik Mahmud

    Gaming with FarhanulGaming with FarhanulPirms 4 dienām
  • Was it organo gold the coffe brand?

    Hugowars03Hugowars03Pirms 4 dienām
  • Hey Dom, being Filipino.. Surely you must have come accross or heard of TOXIC FILIPINO CULTURE/TRAITS from any type of source. Maybe you could make a video about that to further explore the toxic side of our Filipino heritage. Just a thought. Btw, your videos and animations are awesome! -Nathan from Taguig City, Philippines

    J. Nathan21J. Nathan21Pirms 4 dienām
  • This sounds like something out of York University (Canadian and York student here)

    Joshua MosesJoshua MosesPirms 4 dienām
  • Our family got into Ponzi Scheme

    NoteNotePirms 5 dienām
  • Fun Fact: Dominic Read This Comment.

    KronicKronicPirms 5 dienām
LVworld